Tisztelt Ügyfelek,
Köszönjük, hogy az Flaga szolgáltatásait választották. Nagyra értékeljük a közös együttműködés lehetőségét. A legmagasabb színvonalú szolgáltatások és termékek folyamatos biztosítása és az elvárásaik maximális kielégítése érdekében kíváncsiak vagyunk a véleményükre! Hogyan látnak minket; hogyan értékelik a szolgáltatásainkat és a termékeinket; vannak-e olyan területek, ahol javíthatunk; és mit tehetünk annak érdekében, hogy mások figyelmébe ajánlják az Flaga szolgáltatásait?
Ezzel kapcsolatban szeretnénk tájékoztatni Önöket, hogy hamarosan megkeressük egy Ügyfél Elégedettségi Felmérés, azaz NPS elvégzése céljából. Ez egy olyan ügyfélvélemény felmérés, ahol arra vagyunk kíváncsiak, hogy egy 1-10-es skálán meghatározva mennyire ajánlaná vállalatunkat ismerőseiknek. A felmérésen szerzett 9 és 10 pontok jelentik a kitűzött cél elérését, míg a 1-6 közötti eredmény nagyon alacsony elégedettségre utal.
Telefonon fogjuk keresni és arra kérjük, hogy vegyenek részt ezen a rövid ügyfélelégedettségi felmérésen. A felmérés nem tart tovább 2 percnél. A felmérés elvégéséhez olyan véletlenszerűen választott ügyfeleket fogunk hívni, akik a közelmúltban vásároltak nálunk.
A hívás során hívószámként az Flaga fog megjelenni a készülékén. A felmérés során csak 2 kérdést teszünk fel.
Kérdése van?
Töltse ki az alábbi kapcsolatfelvételi űrlapot!
Gázt szeretne rendelni? Hívja kollégáinkat, akik készséggel segítenek!