background-image

Today challenge

Ha egy szervezetben mindenki belső ügyfélként kezeli kollégáit, akkor ennek pozitív hatása érezhető lesz a külső ügyfelekkel való kapcsolattartásban is.

Mit is jelent ez a mondat?

 

Mindennapi munkánk során tapasztaljuk, hogy a munkakörünkben ellátott feladatok nem önmagukban jelentenek megoldást, hanem közvetve vagy közvetlenül más területek munkájához is kapcsolódnak.

 

Számos ilyen több területen átívelő folyamat mentén működik vállalatunk. Minden folyamati elemnek, összetevőnek megfelelően magas minőségben kell megvalósulnia ahhoz, hogy a végén teljes egészként kiváló szolgáltatást nyújthassunk ügyfeleinknek. Magas minőségű munkavégzésünkkel azon kollégáinkat szolgáljuk ki, akik munkafolyamatainkhoz kapcsolódnak osztályunkon belül vagy más területekről. Üzleti sikerünk az ügyfeleink lojalitásán múlik, tehát nem kérdés, hogy az ügyfeleink magas színvonalon történő kiszolgálása elengedhetetlen sikerkritérium számunkra! Nem nehéz felfedezni az összefüggést, hogy külső ügyfeleink kiszolgálása akkor lesz tökéletes, ha kollégáink egymást belső ügyfélnek tekintve járnak el.

Kihívás a mai napra (figyelembe véve hogy ma zoom mentes szerda délutánunk van): 

  • Ezen az „Ügyfél-napon”, arra kérünk, hogy gondold át kik a Te legfontosabb belső ügyfeleid és tájékoztasd őket erről egy rövid hívás keretében vagy egy 2-3 mondatos írással, hogy tudják beazonosítottad őket és számíthatnak Rád.

Reméljük, hogy több kollégának tudsz ilyen belső ügyfél beazonosító üzenetet küldeni és legalább ennyit kapni is fogsz kollégáidtól, akik készen állnak arra, hogy Téged belső ügyfélnek tekintsenek és ezzel támogassák mindennapi munkádat.”

Kérdése van?

Töltse ki az alábbi kapcsolatfelvételi űrlapot!
Gázt szeretne rendelni? Hívja kollégáinkat, akik készséggel segítenek!

Az üzenet elküldéséhez töltse ki a szükséges mezőket!
Üzenetét elküldtük, hamarosan kapcsolatba lépünk Önnel.
Teljes név
Telefonszám
E-mail cím
Irányítószám
Írja meg, hogy miben segíthetünk
Full Close

Válasszon témát!: