background-image

Newsletter June 2021

Üdv mindenkinek! Azoknak, akik már a megérdemelt pihenésüket töltik és azoknak is, akik még csak készülnek rá. Igen, megérdemelt, mert elképesztően jó értékesítési és pénzügyi eredményeket értünk el. Ami még inkább elismerésre méltóbb, ha azt nézzük, hogy a koronavírus miatt milyen nehéz év áll mögöttünk. Nem is kérek mást, csak azt, hogy ugyanígy folytassátok, hiszen nagy kihívások állnak még előttünk. További információkért olvassátok új hírlevelünket.

 

Arnaud SAINCRY, Vice President – Region East

Biztonsági nap

Április 28-án volt a munkahelyi biztonság és egészségvédelem világnapja. Volt okunk az örömre, hiszen 500.000, jelentendő sérülések nélküli munkaórát ünnepelhettünk. Ehhez a fantasztikus eredményhez a jól felkészült és elkötelezett vezetésre, valamint a terepen dolgozók személyes felelősségére volt szükség. A következő célunk újabb 500.000 munkaóra RI nélkül.

SEVESO GYAKORLAT SZALONTÁN

Március 25-én Szalontában sor került a Seveso vészhelyzeti gyakorlatra, amelyet minden harmadik évben meg kell szervezni a helyi hatóságok bevonásával. A gyakorlat célkitűzései között szerepelt a gyakorlatban részt vevő erők közötti együttműködés megszervezésének ellenőrzése, a problémák és megoldások azonosítása, a tűz oltása és a bajba került emberek kimentése, illetve az információkezelés.

Friss hírek az I4B kampányról

Lezárult az első „ECOCHALLENGE” kampány közösségi része. Összességében nagyszerű eredményeket értünk el a részvétel terén a UGI International egészében, ahol az összes munkavállaló 28,81%-a mondta el véleményét az első kampány során. Összesen 180 ötlet, illetve 1669 hozzászólás / kedvelés / szavazat született, miközben 762 látogatást tettünk az i4B platformon. Már kiválasztottuk a legjobb ötleteket, melyeket az adott ötletek szerzői június elején ismertetnek a zsűri előtt. A részvétel a teljes keleti régióban elégedettségre ad okot, de a magyar csapat egyértelműen kiemelkedett a közreműködésben: a magyar kollégák 45%-os részvételi arányt mutattak fel. Egy biztos: elkötelezettségetek nem maradt észrevétlen a UGI csapatban!

A DocuSign bevezetése

Örömmel jelentjük be, hogy megkezdtük a DocuSign bevezetését régiónkban. Ez egy olyan eszköz, amely lehetővé teszi a dokumentumok és szerződések elektronikus aláírását további eszközök és tanúsítványok nélkül. Bár egyszerű és könnyen használható, teljes mértékben megfelel az eIDAS törvénynek, és jogilag kötelező érvénnyel bír. Nagyon gyors és egyszerű, és minden fél megkapja a titkosított dokumentumokat az aláírás befejezése után. Az első szerződéseket már így írják alá Lengyelországban.

Palackforgalmi kimutatás Lengyelországban

A palackezelés egyik legfontosabb mutatója a forgás. A forgás azt jelenti, hogy egy adott időszakban hányszor fordul a palack a töltőüzem és a vevő között. Természetesen minél nagyobb a forgalom, annál jobb, mert ugyanabból a palackból többször is eladhatjuk a gázt, pl. egy hónapon belül. Az informatika és egy informatikai beszállító támogatásával áprilissal kezdődően automatizálták Lengyelország forgalmi jelentését. Bárki hozzáférhet, akinek szüksége van ezekre az adatokra.

LinkedIn Platform | Közösségi média a márkaismertség növelésére

Ismét visszatértünk a hetente küldött emailekhez. Vess egy pillantást a legújabbra: A LinkedIn platformon található közösségi médiánkban az alábbiakat tesszük közzé: a jelenlegi ügyfelek LPG-telepítéseit, a gázpalackok és az LPG-tartály használatának biztonsági szabályait, SEO tartalmat, közösségi tevékenységeket és új lehetőségeket az ügyfelek számára, például egy online űrlapot, amely a call centerünk dolgozói válláról vesz le némi terhet. Elkötelezett kommunikációt viszünk a Flaga minden vállalatában. Meghívunk téged is, hogy kövesd a platformot, csatlakozz hozzánk és oszd meg üzeneteinket, és ha van olyan téma, amit a szívesen viselsz, és szerinted jó lenne részletesebben kell bemutatni, nyugodtan írj egy pár sort ide: marketing.east@ugiintl.com

WingsForLife WorldRun

Immár mögöttünk a Wings For Life World Run 2021 kihívás. Még egyszer gratulálunk az eredményekhez: 1364 km együtt, ebből a keleti régió tagjai 400,2 km futottak. A nevezések révén a jó ügyhöz való hozzájárulásunk megváltoztathatja valakinek az életét. Emlékezni fogunk erre a csapatmunkára, és remélhetőleg átvisszük a mindennapi munkánkba is. Ezért kérjük, hogy tölts ki egy rövid kérdőívet ezzel kapcsolatban, amit itt találsz: https://form.jotform.com/211403009763043

Smart Working keretrendszer megvalósítása

A pandémiával kapcsolatos közelmúltbeli tapasztalataink alapján és az „új normális” életet figyelembe véve a UGII “Smart Working” azaz Intelligens Munka keretrendszerét a nemzetközi vállalatrendszer számára terveztük. Az elvek azokra lesznek alkalmazhatók, akik munkájuk jellege alapján távolról is dolgozhatnak. Régiónk számára ez a program 2021 júniusától indul, amikor a helyi szabályokat bevezetjük, és megkezdődik a regisztrációs folyamat.

Új FLT szerződés Csehországban

Március elején a KVK Parabit ügyfelünk arról tájékoztatott minket, hogy pályázatot írnak ki a cseh Holding Sika összes vállalatának FLT palackok beszállítására. Minden előkészület jónak tűnt, és az ügyfél megerősítette, hogy nagyon elégedettek az ajánlatunkkal. Nem sokkal a végső döntés előtt azonban kérték, hogy csökkentsük az árat. Ehelyett hangsúlyoztuk, hogy a szolgáltatások minőségére és az ajánlat minden részletére is figyelniük kell. Néhány nap múlva a SIKA megerősítette, hogy áprilistól mi leszünk az FLT palackok egyetlen beszállítója összes csehországi vállalatában. Az ügyféligények pontos felderítésének, a jó szolgáltatásoknak és termékeknek, valamint a részlegek közötti együttműködésnek köszönhetően nemcsak biztosítani tudtuk jelenlegi üzleti tevékenységünket (évi 10 tonna), hanem újat (évente 50 tonna) is hozhatunk, jó marginnal, valamint többletjövedelemmel CO2-kreditek formájában.

Új ügyfél bemutatása - CSI Ltd. (FLAGA HU)

A CSI Kft. (Closure System International) 1995-ben kezdte meg műanyag kupakok gyártását Székesfehérváron. Közel 200 alkalmazottjával évi 15 milliárd forintos forgalmat ér el. A CSI Hungary Kft. 48 országban 88 ügyfél 185 palackozóüzemébe szállítja termékeit. A modern kupakok már nem csak a tökéletes lezárás és a könnyű használat kritériumainak felelnek meg, hanem az elsődleges márkák felületének is, amelyekkel minden fogyasztó találkozik. Annak érdekében, hogy minden felirat és logó tökéletes és kopásálló legyen, a hagyományos nyomtatási technológia mellett bevezették a kupakok előmelegítését. Eleinte LPG-palackokat használtak, mert a gyár udvarán nem lehetett gáztartályt elhelyezni, majd a Flaga értékesítője a tiszta propán használatát javasolta nekik. Ennek eredményeként a vállalat képes volt felgyorsítani a gyártási folyamatot, a percenkénti 8000 kupakról 10.000 kupakra, és még 25%-os költségmegtakarítást is realizálhatott. A Flaga árbevétele is nőtt, mivel jobb minőségű exkluzív terméket biztosít a CSI Kft.-nek, amely ráadásul a megnövekedett kereslet miatt több megrendelést ad le.

Nemzetközi Ügyfélnap - összegzés

Március 17-én az ügyfélélmény-csapat az egész keleti régióban "Mindannyian ügyfelek vagyunk" szlogen alatt szervezte a Nemzetközi Ügyfélnapot. Ezen a napon bemutatták a Net Promoter Score kutatás módszertanát, valamint a kutatás eredményeit Lengyelország, Szlovákia és Csehország esetére. Emellett Szabó Noémi, a CX igazgatója bemutatta a „Kerüljön közelebb az ügyfélhez” projektet is. Nem feledkeztünk meg a belső ügyfelekről sem, vagyis az alkalmazottakról: indítottunk egy olyan kihívást is, hogy telefonos vagy e-mailes kommunikáció formájában megdicsérjük munkájukat. Elkészült az ügyfeleink által bejelentett témák és panaszok listája is. Azoknak, akik szeretnének még olvasni a témában, csatolunk egy linket a weboldalhoz: https://www.flaga.hu/169-customer-day-2021

Visszatérés a hétköznapokba – 3. fázis

Mivel a Covid-19 aktív eseteinek száma Európában csökken és a beoltott személyek száma is egyre nő, azt tervezzük, hogy mi is szintet lépünk a Visszatérés a hétköznapokba tervvel. Mint tudjátok, jelenleg a 2. fázis szabályai szerint működünk. Jelenleg az összes paramétert és kritériumot áttekintjük, hogy felkészülhessünk a 3. fázisba való továbbjutásra, ami több „iktatott munka” időt jelent az értékesítési csapatunk számára, akik az irodában is megnövekedett létszámmal lesznek jelen. Természetesen továbbra is az egyes országokban alkalmazandó egészségügyi rendszabályok szerint működünk, és lehetőség szerint mindig tartjuk a társadalmi távolságot. A részletes tervet június közepén mutatták be. Mint mindig, most is bátran forduljatok a HSSE vagy a HR csapatához, ha kérdésetek van.

Kommunikációs nap - összegzés

A dinamikus CX csapat a SOK projekt részeként meghívta a lengyel munkatársakat, hogy május elején megünnepeljék a Kommunikációs Napot. Gyakorlati érdekességek hangzottak el és tesztekre is sor került, melyekkel a saját kommunikációs stílus ellenőrzésére nyílott lehetőség, de a résztvevők megismerkedhettek az e-mailek írásának és a beszélgetések lebonyolításának alapelveivel is. Ezeket a szabályokat alapvető kommunikációs irányokra bontottuk, és azokon belül összegyűjtöttük a legfontosabb szabályokat. 

Ügyfélajánlási program partnereinknek - HU

A magyar Flaga országos szintű ajánlóprogramot szervezett és indított a sofőrök részvételével. Sikerült megegyeznünk mindhárom palackos fuvarozó partnerrel abban, hogy minden potenciális ügyfélért, akiknek a Flagát ajánlják, egyszeri jutalékot fizetünk a közvetítésért. Ezt a közvetítő személy (aki lehet teherautó-sofőr, targoncavezető, diszpécser stb.) kapja készpénzben.

Képzés a Kredit csapat számára – Kutassy Szilviától

A Kredit csapat számára is eljött a tréning ideje, ezért a Profiles csapat két tagja, Csilla és Mózes, két alkalommal tartott nekünk oktatást. Az első alkalommal Disc felmérés történt, amelyben képet kaptunk magunkról. Alkalmazásával meg tudjuk könnyíteni a dolgunkat, kivel hogyan kommunikáljunk, hogy célt érjünk kollégáinkkal és a partnereikkel együtt. A második alkalommal már más oldalról vizsgáltuk meg a személyiség típusokot (Szigorú szülő, Felnőtt, Síró gyerek). A nehéz partnerek (vagy problémás partnerek) kezelési tapasztalata alapján példamondatokat készítettünk és együtt megbeszéltük, hogy mi lehet a helyes válasz, a helyes kezelés.

Ismerjük meg kollégáinkat! – Marek Stańczuk

Marek Stańczuk Műszaki szakértőnk az egyik legtávolabbra nyúló történetet mondhatja magáénak a vállalatcsoportban. Közel 26 éve dolgozik nálunk!

  • Marek, mi motivál téged a legjobban? Az, hogy lehetőségem nyílik egyre több ismeret megszerzésére, valamint az, hogy ezt meg is tudom osztani másokkal. Rendkívül büszke vagyok a palackozóüzemek építésében való részvételemre is.
  • Mit értékelsz a legjobban? A megbízható, becsületes embereket, akik képesek kívülről is látni magukat, van humoruk, és nem félnek viccelődni még saját magukkal kapcsolatban sem.

Értékesítési eredmények az előző év azonos időszakához viszonyítva (YTD)

Az első félévben 558 szerződést írtunk alá a tartályos szegmensben, amely a kitűzött cél 85%-át teszi ki, és a palackos szegmensben 959 szerződést írtunk alá, ami a cél elérésének 91%-ának felel meg. A Covid hatást is figyelembe véve mindkét szegmens eredményeit nagyon jónak tekinthetjük, még akkor is, ha kissé elmaradnak a várakozásoktól.

Előrelépések a GBS és JDE bevezetése kapcsán

A közelmúltban megosztottuk veletek azon terveinket, hogy ebben az évben kulcsfontosságú rendszereket valósítsunk meg vállalataink számára: a JD Edwards rendszert, elsősorban a pénzügyi csapat részére, illetve a GBS rendszert, amely a szervezetünk szélesebb spektrumát lefedi, és szinte az összes részleget érinti majd. Jelenleg mindkét projekt kritikus szakaszába lépünk. Az elkövetkező hetekben számíthattok arra, hogy felkérjük majd az érintetteket tesztelésre és az új rendszer működési megjelenésének áttekintésére.

A Negyedév dolgozója és csapatjátékosa - díjak a legjobbaknak

Idén hagyományt indítottunk: először ünnepeltük kollégáink keleti régióban elért sikereit. Megszavaztuk a negyedév 5 legjobb alkalmazottját, valamint a negyedév 5 legjobb csapatjátékosát. Gratulálunk a nyerteseknek! Figyeljetek majd, mert a szavazási folyamat most következik a harmadik negyedévre!

Kérdése van?

Töltse ki az alábbi kapcsolatfelvételi űrlapot!
Gázt szeretne rendelni? Hívja kollégáinkat, akik készséggel segítenek!

Az üzenet elküldéséhez töltse ki a szükséges mezőket!
Üzenetét elküldtük, hamarosan kapcsolatba lépünk Önnel.
Teljes név
Telefonszám
E-mail cím
Irányítószám
Írja meg, hogy miben segíthetünk
Full Close

Válasszon témát!: