background-image

Automatizált ügyfél-elégedettségi felmérés

Annak érdekében, hogy ügyfeleink elégedettségét a lehető legmagasabb szinten tartsuk, és az ISO tanúsítási szabályzatnak megfelelően vállalatunk automatizált ügyfélfelmérést végez a Robocaller NPS nevű eszközzel. Minden hónapban véletlenszerű minta alapján választunk azok közül az ügyfelek közül, akiknek terméket szállítottunk, hogy részt vegyenek egy rövid - legfeljebb 2 percig tartó - felmérésben, hogy értékelhessük elégedettségüket. A megoldás egyedülálló abban a tekintetben, hogy az egész automatizált, így a hívásokat nem valós ügynökök, hanem robotok bonyolítják. Ennek köszönhetően vonalaink az ügyfeleink hívásai számára továbbra is nyitva maradnak, ezért hatékonyabban és gyorsabban tudjuk kiszolgálni őket.

Miért engem választottak?

A kiválasztás véletlenszerű az előző hónapban szállítást kapott és az úgynevezett mérős fogyasztók esetében (mivel a szállítások ebben az esetben automatizáltak). Úgy állítottuk be a rendszert, hogy ne hívjuk gyakran ugyanazt az ügyfelet, még akkor is, ha egyazon tulajdonos vagy vállalat esetén több telephelyre is szállítunk. A kivett mintát is felosztjuk, hogy tükrözze ügyfeleink különféle típusait és szegmenseit. Nem hívjuk évente két alkalomnál gyakrabban, de előfordulhat olyan helyzet is, amikor egyáltalán nem fog tőlünk hívást kapni az év folyamán. Természetesen tiszteletben tartjuk az Ön személyiségi jogait, ezért bármikor kérheti adatainak eltávolítását a potenciális mintából -ehhez kérjük lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal. Mindazonáltal kérjük, ne feledje, hogy válaszai kulcsfontosságúak számunkra, és segítenek abban, hogy Önnek és más ügyfeleknek jobb és gyorsabb kiszolgálást nyújtsunk, ezért valóban számítunk és az Ön együttműködésére abban, hogy kijelölhessük a vállalatunk számára a fejlesztésre szolgáló területeket.

Mire számítsak - mit várnak tőlem?

Mint említettük, a teljes felmérés nem hosszabb, mint 2 perc. A robot bemutatkozik, majd felteszi a kérdést az általános elégedettségi szintről, majd az Ön válaszaitól függően további kérdéseket tesz fel lehetővé téve azt, hogy Ön kifejtse válaszát. Minden válasza a telefon billentyűzetén kiválasztott számok alapján kerül rögzítésre, így Önnek beszélnie nem kell. Ha szeretné, a felmérés után közvetlenül elérheti élő ügyfélszolgálatunkat, vagy egyszerűen visszatérhet munkájához, mivel robotunk minden válasz érkezése után befejezi a hívást. Úgy állítottuk be a rendszert, hogy a munkaidőben hívjuk Önt, és ne zavarjuk a szabadidejében.

 

Ezúton szeretnénk köszönetet mondani mindenkinek, aki részt vesz Robocaller NPS felmérésünkben, mivel ez lehetővé teszi számunkra, hogy fejlődjünk és jobban megfeleljünk az Ön elvárásainak. Ha bármilyen kérdése van az elégedettségi felmérésünkkel vagy az együttműködésünkkel kapcsolatos bármely más témában, ügyfélszolgálatos kollégáink segítenek Önnek. Elérheti őket a forródrótunk hívásával, e-mail küldésével vagy a weboldalunkon található kapcsolatfelvételi űrlap kitöltésével.

Kérdése van?

Töltse ki az alábbi kapcsolatfelvételi űrlapot!
Gázt szeretne rendelni? Hívja kollégáinkat, akik készséggel segítenek!

Az üzenet elküldéséhez töltse ki a szükséges mezőket!
Üzenetét elküldtük, hamarosan kapcsolatba lépünk Önnel.
Teljes név
Telefonszám
E-mail cím
Irányítószám
Írja meg, hogy miben segíthetünk
Full Close

Válasszon témát!: